I Love You 3000 by Nurshaza

I Love You 3000 by Nurshaza from  in  category
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: Nurshaza
Category: Romance
ISBN: 9789671894026
File Size: 0.85 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

Abang. Tak semua orang dapat abang yang boleh dijadikan tempat bermanja dan meminta perhatian. Biasanya seorang abang akan layan adiknya dengan cara tersendiri.

“Eh! Budak, kau tak payah nak berabang-adik sangat, eh. Geli aku dengar. Kau dah lupa ingatan ke lepas empat tahun terlepas dari sangkar? Aku kan suruh kau guna panggilan ‘kau’ dan ‘aku’ saja. Tak ingat?” - RAYYAN HUSAINI

“Ya. Ingat. Tak payahlah nak tarik rambut aku. Semak ah! Balik-balik je nak kena hadap muka kau yang macam buaya bergerutu ni!” -  NUR AAZEEN RAIHANA

Semakin lama hidupnya semakin terumbang-ambing akibat rancangan abangnya itu. Dan, dia sendiri pun tak tahu apa salah dia sehinggakan Rayyan Husaini bertindak sedemikian. Sampaikan satu hari, maruahnya dipijak-pijak begitu saja tanpa belas kasihan. Dari situ, dia tekad untuk pergi dari hidup lelaki itu. Dia tak mampu lagi untuk bertahan. Dia mengalah supaya keadaan tidak menjadi bertambah teruk. 

“Aku tahu, tak semudah itu kau nak maafkan aku. Aku ingat lagi kata-kata kau. Kalau aku menangis air mata darah sekalipun, kau tak akan maafkan aku. Tapi aku nak minta maaf jugak dekat kau sebelum kau pergi dari hidup aku.” - RAYYAN HUSAINI

Siapa sebenarnya dia pada Rayyan Husaini? Apakah ikhlas lelaki itu memohon maaf kepadanya? Tapi, kenapa tiba-tiba?

Reviews

dahsyat
by frwzh on May 27, 2021

jalan cerita mmg agak tragis. Kesian aazreen perlu lalui macam-macam. And the fact abang angkat dia yg buat semua tu, YA ALLAH tak baiknya. Tapi mereka berkahwin juga. Dan macam-macam berlaku lepastu. Puas hati aku!

I love you 3000
by Nur cahaya on June 20, 2021

menarik juga

Write your review

Recommended